Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

måndag 7 juli 2014

Chicago O hare

Efter en lång och svettig resa så har jag nått Chicago efter nästan 9 timmar på planet. Jag drack, sov, kissade och svettades. För att hålla mig varm och för att inte lägga på mig vatten så gjorde jag som förra gången vilket innebar stödstrumpor, kompressionskläder för hela kroppen under min Olimp overall. Denna gång verkade SAS inte ha någon AC så jag svettades som fasen. Nu i Chicago så pallade jag inte mer utan nu blev det kortbyxort och t-shirt. Har nog säkert druckigt en 6 liter hitills så det flödar på som det ska:)
Min delikata middag här i chicago bestod av Olimps bcaa och lite nötter medans killen som sitter brevid mig trycker Johnny Rockets cheeseburgare med bacon och toppar det hela med milkshake!! En sån riktig Amerikansk milkshake med grädde haha.


Fasen nu skrev jag ju på Svenska måste vara burgardofften som fick mig ur spel:(
Chillin in Chicago

Train Hard
JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar