Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

torsdag 29 maj 2014

Stockholm del 2 och träning i E-tuna

Trots att jag gick och la mig kl ett så var klockan satt på kvart i sex för morgon cardio, vaknade gjorde jag av mig själv vid fyra tiden. Har nämligen svårt att sova på diet. Fick bli 30 minuter på gymmets löparband innan det var dags för frulle med gröt och ägg. Jobbade till lunch innan jag tackade för mig och drog iväg mot Eskilstuna för att även denna dag möta upp Spång för lite bröst och axel träning. Vi hamnade på lyftarföreningen ASK och där saknade man inte direkt något. Fanns väldigt mycket bra maskiner och givetvis mycket fria vikter. Vi bombade på bröst och axlar med mycket droppset och känsla och gick inte lika tungt denna gång. Blev ganska bra tryck i bitarna efter ett tag.
På väg till löpbandet kl 06.00 i min otroligt sköna Olimp hoodie. Om ni ser olimpkläder på mig som ni gillar så kan ni gå in och kolla på www.liveandfight.com för att se storlekar och färger. 
Lite tryck fick man trots dålig sömn osv.
Efter passet blev det att åka till träningscoachen där Fredriks Jenny var på plats. Vi värmde vår mat och lyxade med nötfärs och ris. 
Detta blev en mycket lyckad roadtrip både jobbmässigt samt träningsmässigt.

Train hard
JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar