Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

måndag 9 juni 2014

En kanonhelg i Karlstad


Karlstad är en stad jag förmodligen aldrig skulle åkt till mer i mitt liv efter den ända gång jag varit där vilket var när jag mönstrade för lumpen. Mina band till Karlstad nu för tiden började med att jag
blev sponsrad av klädmärket Tapout som hade sitt fäste i Karlstad. Conny och Ulrika som drev Tapout  driver nu  Gavelo tillsammans med Nicke och Camilla och Camilla är en tjej som jag hjälpt under en längre tid med både kost och träning. Då vi har riktigt kul ihop när vi träffas och att vi alla har barn i samma ålder har det fallit sig ganska naturligt att vi då och då träffas tillsammans med våra familjer. Denna helg var vi uppbjudna för givetvis träning men även båtåkande och sommarstugeboende.
Vi packade bilen och drog iväg på nationaldagen och vilket väder vi fick! Helt underbart!
Att åka båt på sjön när solen strålar är helt fantastiskt och att sedan William fick köra båten gjorde hans dag det kan jag lova. Innan vi drog iväg med båten till Nicke och Camillas sommarstuga så blev det ett besök på Sats inne i stan. Det vankades bröst- och bicepsträning och det blev ett bra pass med fokus på kontakt. Det var riktigt mycket folk på gymmet och bra stämning. Med fem veckor kvar till första tävlingen så känns det riktigt bra måste jag säga och jag planerar på att bli i min bästa form någonsin med mer kvalité och massa. Jag hade även min sista fria ätardag denna lördag så jag passade på att äta rejält. Från och med nu så blir det givetvis ätardagar eller påfyllardagar men de kommer bli lite mer strukturerade. Tänkte bjuda på en bildbomb från helgen.
Framme hos Nicke och Millan och dags att packa ur. 

Gör oss redo för avfärd och William var lite lagom spänd på att åka båt.
Kaptenen såg till att ta oss till ön lugnt och säkert men han var bra sugen på att gasa mer:)
Ruffis höll sig nära husse.

Underbart läge på stugan med sjötomt.
Lite grillparty på kvällen, tyvärr kunde jag ju inte hänga på Conny och Nicke och knäcka en kall Bud light men det får jag ta igen om sex veckor.
Lite träningsbilder från Sats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar