Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 29 juni 2014

San Diego, LA I am almost ready for you!



Måndag den 30 juni och det är nu exakt en vecka kvar tills jag sitter i bilen mot Arlanda. Kl är 04.00 och jag kör min cardio i ett regnigt och halvkallt Mjölby och nu längtar jag verkligen till Kalifornien och mina vänner därborta. Det har varit en tuff vecka och nu väntar ytterligare en hård vecka där dieten är extremt strikt och träning och cardio är maxad för att få till något riktigt bra. Trots obetydlig mängd kolhydrater och låga kalorier är vikten hög och jag håller ganska ok volym vilket får mig att inse att jag har gjort något rätt sen min förra tävling och är en något massivare version av Jerker 2012. Pratade igenom sista veckorna med Eddie igår och både tömning/fyllning och träning känns under kontroll. Jag har varit lite dålig på att ta bilder men ska försöka knäppa mycket nu framöver. 
En vecka kvar sen väntar 6 härliga veckors semester!!!
Torsk jäkel vi får stå ut med varandra ett tag till men sen vill jag inte se dig på ett bra tag.


Train hard
JJ Johansson Team Olimp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar