Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 16 maj 2014

Kost och tillskott i dagsläget!!

Fredag kväll, maten i magen,  benen värker efter passet och Sverige i hockey på tv. Veckan började inte så bra med maginfluensa eller någon magbakterie av något slag. 12 timmar helsike följt av en dag med väldigt lite kalorier i form av lite vitt bröd, kokt fisk och ris. Har ägnat resterande dagar denna vecka att sakta fylla upp till det läge jag var innan. Kommer ha en rejäl ätardag i morgon time to carb up👍😃😜 kan bli en del onyttigt också!!! Jag har fått en del frågor hur min kost ser ut så jag har tagit två bilder en på min mat och en på mina kosttillskott.
Bilderna visar mina val av produkter men säger inget om mängden. Var och en har olika behov av intag så väljer att inte bli för detaljerad. Jag lovade också en formbild så här kommer en suddig rackare från "nine weeks out"
Nu blir det Olimps supergoda fruit punch Bcaa och sen sängen. Axlar på schemat kl 07.00 i morgon.
Train Hard
JJ Johansson Team Olimp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar