Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

onsdag 14 maj 2014

Recap av förra helgens besök hos familjen Svedbom

Förra lördagen styrde jag och frugan bilen mot Vaggeryd för att träffa Therese och Björn Svedbom. Det blev kaffe, gött tränings tjat, formkoll på Tessan och givetvis ett träningspass. Tessan och jag körde rygg och lite axlar. Wow vilket bra gym alltså!! En förening som verkligen förstått det här med vad som behövs utrustningsmässigt och en riktigt härlig stämning. Vårt pass bestod av breda latsdrag, smala latsdrag, enarmsrodd med hantel (sorry Björn att jag hade sönder 70kg hanteln) och rodd i maskin.
För axlarna körde vi lutande hantellyft för baksida och avslutade med ett riktigt mördar set för utsida bestående av 10 set hantellyft i ett svep ( stegra upp vikt i 5 set och sedan tillbaka 5 set till start vikt).
Efter passet vankades det supergod paj och den omtalade Oreomudcake med glass ( lördag=ätardag) bjuder på några bilder som jag delvis stulit från Tessans blogg haha

Train hard
JJ Johansson Team Olimp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar