Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 26 februari 2012

Vårkänslor!!!

Andra veckan på dieten är avklarad och träningen har gått bra. I helgen hade jag bestämt mig för att ha en ätardag som fick innehålla precis det jag kände för och det blev en del gott kan jag lova. Vädret har varit strålande och vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt. William ville ut och cykla så vi plockade fram hans döskalleracer ur garaget, tog på hjälmen och drog en repa.


När solen strålar så blir man ju automatiskt sugen på glass så det fick bli mjukglass på Donken.
Lördagskvällen spenderade vi hos våra Crossfittokiga vänner Thomas och Elaine och avnjöt god mat och snackade massa träning. 
Idag söndag så började jag dagen med ett cardiopass för att sedan passa på att vårstäda och jag tror att jag piskat mattor i flera timmar. Vi har ju en stor hårig golden retriver och mängden hår som fastnar i ryamattor är obeskrivlig. William har haft sin kompis Olle hos sig nästan hela dagen och de har lekt och busat och haft det hur kul som helst. Samson har dock få stå ut med en hel del då pojkarna gärna busar med honom.
Nerbäddad i filtar då pojkarna tyckte att han frös.


Taggar inför veckans träning med alla updates angående Arnold classic på http://www.musculardevelopment.com/
Vill ni ha lite motivation så kolla in Evan Centopani, Branch Warren och Dexter Jackson då de lägger ut lite filmer från deras träning. Nej nu blir det lite Wallander på Tv4 och till det skall det mumsas på lite caseinfluff och kaffe och för er som inte fattat vart ni ska köpa era kosttillskott så säger jag bara sportkost.se så klart. De har kampanjer hela tiden och kör något som heter "deal of the day" där ni kan fynda kanonprodukter till sjukt låga priser.

Ha en bra vecka och träna hårt för att nå era mål.
JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar