Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

torsdag 9 februari 2012

Road trip!!! E-tuna here I come!!!

Torsdag kväll och jag packar ihop lite träningsprylar så jag kan sticka iväg på en liten road trip imorgon.
Det bär av till E-tuna och mina underbara vänner Fredrik och Jenny Spång för hardcore träning på Power gym, en massa tjat och en sjukt god sushibuffé. Fredrik och Jenny driver Träningscoachen i Eskilstuna ett företag som inriktar sig på träning, kost och hälsa. Fredrik och Jenny är aktiva inom fitness branschen och de besitter en massa kunskap om både träning och kost. Fredrik har agerat bollplank för idéer när jag förbereder mig inför tävling och  han kommer alltid med värdefull input till mig. När man är på diet inför en tävling så är det skönt att ha ett team av människor som kan få en att känna sig trygg i det man gör då självförtroendet sviktar eller nojan sätter till. Oavsett om ert mål bara är att få lite mer insikt i kosthållning samt träning eller om det är för att prestera på tävling av något slag så rekommenderar jag att ni spenderar en slant på någon som kan hjälpa er att få ut max av tiden ni lägger ner och att nå er målsättning på bästa sätt.
Kolla gärna in på http://www.traningscoachen.com/ och titta på vad Fredrik och Jenny erbjuder och om ni bor åt mitt håll så får ni gärna kontakta mig på jayjay_johansson@hotmail.com då även jag erbjuder hjälp inom kost och träning.

I morgon blir det som sagt träning på Power Gym ett riktigt hardcore gym som ägs av sm vinnaren Mikael Ohlzon. Detta gym är precis som ett gym skall vara enligt mig och jag blir alltid grymt motiverad av att träna där. Ska ta lite bilder imorgon från gymmet och passet. Dags att forsätta packa och förbereda matlådor och kosttillskott då jag inte får glömma mitt Vitargo och alla mina Olimp produkter.

JJ Johansson Team Olimp




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar