Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 5 februari 2012

Blast from the past!!

Idag spenderade vi hela dagen inomhus då det fortfarande är så jäkla kallt ute. Körde ett race med att rensa ur lådor, klädkammare och garderober. Vi har bott i 2 år i vårt hus men shit vad skit man sparat på sig på 2 år. Vi gjorde ju en rejäl rensning när vi flyttade in i huset men nu var det verkligen dags att göra det igen.
Man hittar så grymt mycket roligt när man rensar i lådor och gamla papper. Jag hittade bilder på mig när jag tränat ett par månader i pappa och mammas garage haha shit alltså!!! Kimh tyckte jag skulle dela med mig av dem här men jag vet inte :) Jag hittade också mycket från min tid då jag bodde i USA vilket nu är en sådär 18 år sedan. Innan jag flyttade till USA som utbytesstudent så fick jag en dagbok av en kompis mamma, hon tyckte jag skulle skriva lite i den varje dag vilket jag faktiskt också gjorde. I dag läste jag igenom vad jag skrivit och skrattade hur mycket som helst. Man tycker man är riktigt vuxen och mogen när man är 16 bast men det är man verkligen inte haha. En sak som var säker var att jag hade ställt in mig på att bygga muskler och det var där i bodybuildingens mecca Kalifornien som jag köpte mitt första gymkort och blev biten av denna galna men grymma sport bodybuilding. Det var förövrigt i USA jag började kallas för JJ för mitt namn Jerker passar sig inte så bra därborta haha. Under mitt första träningsår så gick jag från att väga runt 65kg till ca 85kg så det var inte bara det långa håret eller bockskägget jag hade när jag kom hem som var förändrat utan 20 adderade kilon hjälpte till att chocka en del människor. USA och Kalifornien kom att bli mitt andra hem och vänskapen jag fick till många där är än idag väldigt stark. Jag har spenderat mycket tid där under alla år och planerar även i år en trip dit. Har ett litet sug efter att tävla där också så det kan bli att jag kör LA Championships men inget är bestämt då jag styrs av lite saker som måste tas hand om innan jag kan påbörja min satsning.
Ha en skön söndag kväll!!
JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar