Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

tisdag 14 februari 2012

Once again I am back on a diet.

Dags att uppdatera er lite på vad som händer.
I fredags tog jag med mig min vän Jason och åkte till Eskilstuna för att träna och umgås med mina vänner Fredrik och Jenny. Vi började dagen med lite mingel i den grymma träningsbutiken hälsa & fitness som ägs av Micke och Mia. Denna butik har grymt utbud på både kosttillskott, kläder och träningstillbehör. Jenny och Fredriks företag träningscoachen ligger i samma butik så inte nog med att man kan köpa kosttillskotten där man kan även få hjälp med kost och träningsupplägg. Allt på samma ställe, det kan inte bli bättre.
Tränade gjorde vi förstås på Power Gym som är ett gym helt i min smak. Fredrik och Jenny hade en ny klient på besök, Dennis en 20 årig junior som vill upp på scen i år och valt att ta hjälp av Fredrik.

Superset med Spången=grym träningsvärk

Jenny får passning av Dennis.


Jason fick skaplig pump i brösten inte illa för en crossfit kille haha






Efter passet blev det efterlängtad Thai och sushi buffé och kockarna fick göra en jäkla massa sushi haha.
På väg hem så fick jag ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till och detta innebär att jag börjat dieta igen. Hade för några dagar sedan inte en tanke på att jag redan skulle vara igång med diet och cardio men saker ändrar sig och nu gäller det att bli i så bra form som möjligt. Nu är det åter igen ett planerande med matlådor, träningspass osv men slutmålet kommer förhoppningsvis vara värt slitet.
Nu blir det Alla hjärtans dag mys med min underbara familj.

Kämpa mot era mål.

JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar