Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

måndag 20 februari 2012

Första veckan avklarad

Jag har nu fixat första veckan på diet och överlevt en helg utan massa godis och gott.
Måste säga att shit vad hungrig jag är hela tiden. I början på diet blir jag alltid sugen på allt möjligt och är hungrig så det svider i magen trots att jag äter typ hela tiden. Jag sänkte kolhydraterna ganska kraftigt förra veckan då jag ville få fart på det och har börjat köra cardio. Jag kommer lägga in mer kolisar i kosten längre in i dieten igen när jag känner att jag fått ordentligt med fart på min förbränning. Helgen bestod av träning, cardio och familjemys. I lördags var det dags att åka till axfood och köpa rejält med kyckling då jag använder mig av deras färdiga kycklingfilér. Vill spendera så lite tid som möjligt framför spisen så axfoods kyckling är bara att värma på i pannan eller i micron och sen är det färdigt, hur smidigt som helst.
Hämtade också ut en ny sänding från min sponsor Olimp med en massa bra produkter som jag använder dagligen. En absolut favorit som jag använder mig av dagligen både under offseason och när jag dietar är BCAA EXPLODE den finns i massor goda smaker och den hjälper mig till en bättre återhämtning samt muskeltillväxt. Ni köper denna grymma produkt till bra pris hos sportkost.se. Idag ville Kimh åka och träna crossfit så jag åkte med William till simskolan. Jag tänkte inte bada själv idag utan bara vara med och titta på min lille prins på hans lektion. När vi väl kom dit och William hade bytt om så upptäckte vi att det var uppehåll denna vecka pgr av sportlovet. Jag hade ju inga badkläder med mig så William badade lite i den lilla barnpolen och sedan fick vi snällt åka hem. Nu är det dags att ladda kroppen med lite Olimp produkter och lite gott kaffe för att sedan bränna av lite fett. Ny vecka späckad med både cardio och hårdträning,You have to do what you have to do because no one is going to do it for you.

Önskar alla en bra vecka.
JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar