Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 3 februari 2012

Jäkla kyla!!!

I morse var det -16 ute och det är inte ok enligt mig. Gillar inte kyla och längtan till sol och värme är stor just nu. Allt är besvärligt när det är kallt, William måste ha overall, fuskis ( typ halsduk), vantar och mössa och det tar en evighet innan han fått på sig allt. Själv gillar jag inte att ha vantar så jag skiter oftast i dem men ångrar mig sen när jag fryser fingrarna av mig.
Äntligen är veckan avklarad med jobb och träning och jag ligger i soffan med en värmande brasa medans min egen mäster kock fixar fisksoppa på färsk torskfilé och kräftstjärtar. Äter inte soppa särskilt ofta men när det är så här kallt så känns det rätt att äta det. Ikväll får det bli mys framför någon film och William har beställt fruktsallad och glass och inte mig emot, jag är ju offseason :)
I morgon blir det ett sjukt benpass och kräkvarning utfärdas!!!!
Ha en skön fredag.

JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar