Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

onsdag 24 april 2013

Onsdag i Miami

Som jag skrev i det förra mailet så körde Jerker ett pass på gymmet i morse. Denna dag blev det på LA Fitness och han lyckades charma till sig ett guest pass som täcker för resten av resan.
När han kom hem så var jag och William redo för att åka till beachen så vi drog iväg. Spenderade några timmar där innan vi strosade upp och ner på Lincoln road och glanade i skyltfönstren. Köpte varsin glass och bara njöt av att vara lediga, tillsammans och i värmen.
På vägen hem så var det dags för lite leksaker, tyckte William, så vi stannade till på Target och fixade några gubbar till honom.

Nu sitter vi i lägenheten. William tittar på Ben10, Jerker är djupt försjunken i sin telefon (jag gissar på Facebook) och jag uppdaterar Jerkers blogg (nån måste ju göra´t).

I kväll så blir det soft, vi ska bara laga lite käk här i lägenheten och förmodligen ta ett dopp i poolen innan det är dags att knoppa.



Här kommer lite bilder!
Utsikten by night från lägenheten


Frukost i lägenheten

William på Miami beach

Snygg kille med snygg bakgrund ;)

Underbara Adina
Den sötaste och charmigaste lilla tjejan man kan tänka sig

Mr and Mrs Truby i deras nya hus

Jerker gör så få knop som möjligt i Trubys trädgård
Det är som en avskild oas med massor leksaker för barnen, pool och relax

Middag hos Trubys
Goa Hudson, William och Jerker hugger in

Glass i stora lass

Mina fina pojkar

Det bästa med att hålla i kameran och att göra alla blogginlägg är att man slipper vara med på bild själv... :)

Må väl så hörs vi snart igen.

/Kimh, Jerker och William

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar