Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 20 juli 2012

One day out!!!

Fredag morgon och jag kan inte sova. Vaknade kl 3 för att kissa och passade på att kolla formen och sedan var det ingen idé att gå och lägga sig igen. Kl är nu snart fem så en timme eller två till sen kanske jag kan få sällskap av någon av de andra i huset:) Sista dagen på dieten då tävlingen är i morgon. Är grymt nöjd med formen och ser fram emot att fylla upp mig idag och presentera slut resultatet i morgon. Hoppas att allt klaffar till 100%. Igår var vi på stranden på dagen och vädret var gudomligt. William badade och lekte i timmar och det gör mig otroligt lycklig över att se han ha så roligt som han hade igår.
På kvällen blev det Farmers market i San Louis Obisbo min favorit stad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar