Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 20 juli 2012

LA nästa!

Kimh: Just nu packar vi det sista och stuvar in det i bilen. Jag och William gjorde Jerker sällskap vid 6 imorse. William startade sin dag med en halv doughnut och 4 stripes bacon... Är man i Americat så är man :) Jag och Jerker kollade hans form i morse och det ser bra ut, riktigt bra. Jag vet inte vilken i ordningen det är nu som jag är med Jerker på hans tävlingar men jag kan säga att detta är den absolut bästa formen jag sätt honom i. Utan tvekan. Skulle man ställa alla tävlingsjerker bredvid varann så skulle 2012-Jerker spöa de andra Jerkrarna med hästlängder. Vi ser fram mot morgondagens tävling så mycket! Sen ska det självklart bli skönt när tävlingen är över så att vi kan slappna av och njuta utav resten av semestern och allt som USA har att erbjuda vilket är en hel del. Jag har försökt lägga upp bilder men det är bara att glömma, jag får det inte att funka. Ska be Jerker visa mig, det är så mycket vi vill visa och dela med oss av. Hörs snart igen! Kimh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar