Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 13 juli 2012

En vecka kvar till LA Championships!!

Förstår inte hur fort veckorna går.
I uppstarten på en diet känns målet väldigt avlägset men tiden bara flyger och rätt som det är så står du där på scen och ska visa upp resultatet av ditt arbete. Med en vecka kvar så känns det som jag gjort min läxa!! Jag har tränat hårt för denna tävling och har inga tvivel på att det kommer vara den bästa verisionen av mig. Denna gång ska jag ju i och för sig tävla utomlands och alla som flugit långresor vet att 15 + timmar på ett plan kan få kroppen att svullna rejält. Jag åker därför nästan en hel vecka innan så jag vid eventuellt vätskepåslag har tiden att få bort det och bli torr till tävlings dagen.
Ska bli otroligt skönt att sedan efter tävlingen ha två veckors semester i Kalifornien och Las Vegas och bara få koppla av och njuta av sol,bad och god mat!!! Jag kommer uppdatera bloggen lite oftare nu så ni som vill följa mig fram till tävlingsdagen samt min semesterresa får chansen att göra det. I onsdags så var jag uppe i Stockholm och fotograferades för Body Magazine och jag tror att det kommer bli riktigt bra bilder faktiskt. Håll utkik efter mitt armträningsreportage som kommer framöver. Ett stort tack till Alex Danielsson på Body för en kanon dag. Vill även tacka Olimp,Sportkost,Dcore och coach Eshak för supporten ni ger mig. Mer om mitt team och sponsorer i ett senare inlägg.
Nu är det dags för ett bröstpass så här på lördag morgonen men lämnar er med några formbilder från igår morse.

JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar