Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 20 juli 2012

Dan före doppardan

Ja, då var det snart dags. Imorgon stundar det som Jerker laddat för i några månader nu. Gah! Så spännande!! Resan från huset till LA gick jättebra. William sov nästan hela vägen och trafiken flöt på helt ok fram tills vi närmade oss storstan, då hopade sig bilarna och det kändes som det tog hundra år att ta oss fram den sista biten. Väl framme så checkade vi in på hotellet, Double Tree. I lobbyn så möttes vi av mängder av vältränade tjejer och killar så det var tydligt att det snart är dags för tävling. Rummet var ok, varken mer eller mindre, men innehöll det mest väsentliga; kylskåp och en stor spegel :) Vi kollade formen och konstaterade att Jerker torkat till riktigt ordentligt sedan morgonen. Sedan var det dags för middag så vi styrde skutan mot ett centra i närheten av hotellet. Där avnjöts god mat och dryck (dryck bara till oss icketävlande) och sedan for vi tillbaka till hotellet. Nu har vi lagt två lager färg och smackat i oss en massa sötsaker. Jerker ligger och sover och jag ska snart knoppa jag också. Saknar vår lurviga best därhemma kopiöst mycket, speciellt så här på kvällarna när han normalt ligger mellan oss med huvudet vilande på min mage, tiggandes efter lite kli och gos innan vi somnar. Har en hög med bilder som jag hade tänkt visa er men det knyter sig så fort jag försöker ladda upp dem. Får försöka igen imorgon när min helpdesk är vaken :) God natt! Kimh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar