Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 29 april 2012

En dag med gänget på Body Magazine

Nu har det gått 4 dagar sedan jag fotades för Bodys sommarutgåva.
Hade verkligen en super rolig dag som bjöd på allt från sminkning till godisbuffé.
Alex på Body kontaktade mig i slutet på februari och ville ha med mig som modell så jag som absolut inte tänkt gå på någon strikt diet fick tänka om och ge järnet!!! Med lite drygt 8 veckors diet så tyckte jag att formen blev helt ok faktiskt bara hoppas att det ser så ut på bilderna också:)
Lite formkoll efter många dagar på låga kolhydrater och massor vatten.

Kl 05.00 drog jag iväg mot El Stockholmo lite lagom spänd och förväntansfull.
Kanonfin dag och för att komma in i hela Beachtemat så var jag tvungen att ha shadesen på haha.

Efter katastrofköer på Essingeleden ( tog en timme att åka 8km) så var jag äntligen framme vid M2 studio i Årsta. Blev uppmött av Alex, Hannah,Seth och de andra modellerna som var Josefin P, Angelica M och Mr. Max V.

Alex ville tydligen att vi skulle ha rejält sockertryck så godis, kakor och annan nyttig fitnessmat hade inhandlats. Formen var som sagt helt ok på morgonen får se vad en hel dags frossande gjorde med den mot eftermiddagen haha.

När fotningen var slut och vi sagt hej då så bar det av in till stan för att träffa min goda vän
 Jimmy Lövren för mer frosseri. Denna gång blev det Pizza hut och shit vad gott det smakade.
Var ju en kanonfin dag och kväll så vi gick en runda på stan efter maten och kollade lite på folk. Vi hann även med att äta nachos och mozzarella sticks på TGIF och dricka lite milkshake också haha.
Vaknade tidigt på onsdagen och drog iväg till E-tuna för att träna med mina fina vänner Fredrik Spång och hans Jenny. Vi körde bröst och axlar och jag kan lova att jag fick galet tryck efter all mat jag ätit dagen innan. Vi kollade lite form och gjorde en fettmätning. Har ett grymt utgångsläge nu för mitt nästa mål:) Avslutade besöket i E-tuna med sushi och thaibuffé.
Har nu unnat mig allt jag velat ha sedan i tisdags och kan berätta att jag var i morse exakt tio kg tyngre haha har grymt tryck hela tiden!!! I morgon måndag börjar jag min 12 veckor satsning som förhoppningsvis kommer bli den bästa prepp någonsin med tanke på mitt utgångsläge. Mer uppdates om det senare.

JJ Johansson Team Olimp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar