Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 6 maj 2012

Så hur äter och tränar jag för tillfället???

Söndag kväll och åter en vecka i backspegeln.
Träningen gick kanon denna vecka och dieten rullar på.
Har kört lite lägre på kolhydrater för att komma i balans efter min lilla ökning på 10kg efter fotningen men nu kommer jag börja implementera dem i dieten igen. Jag kommer äta större delen av dem på morgonen efter cardion samt innan, under och efter mitt pass. Övriga mål kommer inte innehålla så mycket kolisar. Min kost just nu är upplagt på 8 mål om dagen.
Mål 1. Havregryn,banan och whey protein.
Mål 2. Kyckling och grönsaker
Mål 3. Kyckling och grönsaker
Mål 4. Kött och potatis
Mål 5. Vitargo/aminosyror
Mål 6. Fisk och ris
Mål 7. Kyckling och grönsaker
Mål 8. Keso, Kalkon och lite nötter.

Detta är en typisk dietdag för mig för tillfället. Jag ändrar efter behov och känsla och varierar kolisarna en hel del. Ex går lågt ett par dagar (100-150g) följt av en hög dag (300-600g) osv.
Tränar just nu 5 pass i veckan och kommer se till att få regelbunden massage för att hålla muskulaturen fräsch och hel.

Kosttillskotten jag äter kommer givetvis från Olimp/Sportkost

JJ Johansson Team Olimp                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar