Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

måndag 28 maj 2012

7 veckor till semester och 8 veckor till tävling!!

Tiden flyger iväg och det känns som om det bara är måndag och fredag hela tiden.
Vädret har ju varit toppen ett tag och man börjar verkligen längta efter semester.
V29 går vi på vår semester och ska ha fem veckor. Första tre kommer att spenderas i Kalifornien då jag ska tävla på LA Championships. Efter tävlingen blir det en massa roliga aktiviteter tex Disneyland, Las Vegas osv. På frågan om jag ska äta en massa goda hamburgare, pizza och donuts så är svaret Hell Yeah!!! Längtar efter att träffa min goda vän Armando och hans familj och bara ta det lugnt och njuta av livet. Jag tränar och dietar så hårt jag bara kan för denna tävling och jag hoppas att jag får vara frisk och kry ända fram. Detta kommer bli något nytt för mig då jag aldrig tävlat utanför Sveriges gränser förut, får se hur flyg, jetlag osv kommer att påverka mig. Jag kommer dock förbereda mig så gott jag kan för att se till att vara i mitt livs form den 21 juli.

Helgen som var så åkte jag och familjen upp till Örebro för att träffa Coach Eshak och stämma av läget.
Johannes gjorde en fettmätning och jag fick unna mig en ätardag :) Åkte in till stan och käkade en riktigt god burgare på Pitchers och sedan blev det Gustavsviks äventyrsbad ett par timmar med William.
Vi åkte nog i deras vildfors typ 100 gånger haha han fick aldrig nog. Vi köpte även en stor studsmatta till William som vi monterade upp i trädgården. Jag skulle plocka bort lite gamla tältpinnar som låg i utkanten av vår trädgård i höga gräset och satt ner händerna precis vid två stora huggormar och för er som inte vet så hatar jag ormar, de skrämmer skiten ur mig. Nu kan jag dock försäkra alla om att det inte finns kvar några ormar där!!!!

Nu är det dags för lite kessella och en kopp kaffe.

JJ Johansson Team Olimp

7 veckor kvar tills jag sätter fötterna på Amerikansk mark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar