Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

lördag 21 april 2012

Time for photo shoot!!!

Ok nu är det snart dags att försöka vara fotogenic och inte blunda på varje bild haha.
På Tisdag ska jag fotas tillsammans med några andra vätränade tjejer och killar för en välkänd tidning inom hälsa och fitness.
Har ju dietat för detta i dryga 8 veckor och för dem som känner mig så brukar en tjockis som jag behöva det dubbla för att komma i bra form men jag har kämpat på och det känns som om formen är helt ok men det visar sig på bilderna :). Har i en veckas tid gått riktigt lågt och inte ätit mycket kolhydrater men det ändrar jag på idag då jag ska fylla på lite idag och imorgon. På tisdag bär det av till huvudstaden riktigt tidigt på morgonen så jag inte blir sen till min utsatta tid för sminkning haha ja ni hörde rätt. Är ju inte direkt en kille som är van att ha foundation och kajal eller vad det heter men kanske blir en look jag fortsätter med efter :) knappast va!!!! I vilket fall som helst så ska det bli skit kul och en ny erfarenhet.

Morgonform 91kg

Nu är det dags att fylla ut med kolisar och torka till lite:)





 Då man går lågt på kolhydrater så kan det vara svårt att hålla igång tempo i träning och få tryck i musklerna måste säga att jag har lyckats träna hårt och få tryck ändå och det vill jag nog tacka Olimps alla suveräna produkter för. BCAA EXPLODE ett måste för mig oavsett diet eller inte. AAKG från Olimp ser till att jag får bra tryck under träningspasset. Gå in på www.sportkost.se och införskaffa er kvalitativa tillskott för att få ut max av er träning.

Som vanligt när jag är på diet så kompenserar jag ju alltid mitt kaloriunderskott med shopping haha.
Inför Lucia 2010 köpte jag en ny bil och denna gång blev det nya fälgar till den. Blev själv riktigt nöjd och tycker de gör sig bra på bilen. Jag ringde min kära fru och sa, jag måste berätta något och fick till svar vad har du nu köpt? haha hon vet att det görs vissa investeringar under dieter :)


Köpte vinterdäck till dem också haha









  

















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar