Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

onsdag 7 mars 2012

VAB!!!

Idag är jag hemma och tar ut vab då William är sjuk.
Tänkte igår kväll att jag skulle ha lite sovmorgon men vaknade ju av mig själv som vanligt vid strax efter kl 04.00 så det var bara att ta med Samson på lite morgon cardio. Det  är extremt många som är sjuka nu och på mitt jobb så har det de senaste veckorna varit ca 10% som varit hemma så man har ingen lätt uppgift att rodda runt produktionen. Idag får de dock klara sig utan mig då jag och William ska kolla på en massa bra filmer. Först ut är Monsters vs Aliens, hyrde fem olika filmer så vi har att göra.
Idag ska jag köra rygg och kommer focusera på tjocklek så det blir mycket rodd övningar och marklyft.
Träningen börjar gå riktigt bra och formen blir sakta men säkert bättre och jag hoppas och räknar med att jag kommer vara i riktigt bra form till slutet av april. Har ett uppdrag i april som kräver att formen är bra så det är bara att kämpa på med både mat och träning. Det är många som frågat mig om jag ska tävla och visst finns tanken där nu när jag dietar och formen blir bättre men det är inget som är spikat och jag får helt enkelt bestämma mig i slutet av april.
Nej nu ska jag dricka kaffe och kolla film.

JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar