Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 4 mars 2012

Tragedi i vår stad!!

Söndagkväll och vi har precis nattat vår lilla superhjälte.
Vissa händelser får en att inse att livet snabbt kan ta vändning till det sämre och därmed borde alla ta vara på dagarna på bästa sätt. Ett flerfamiljshus här i vår stad fattade i lördags eld och inte nog med att ett 20-tal familjer förlorade sina hem och ägodelar så krävde även elden livet på en liten femårig flicka. Att som förälder förlora ett barn som har hela livet framför sig måste vara det mest hemska man kan råka ut för och mina tankar går till de anhöriga till flickan och även till alla andra som blev drabbade i denna tragedi.
Som kontrast till eländet så hade vi en mysig familjehelg där vi umgicks som familj och spenderade i stort sätt hela helgen ute i solen. William fick en ny cykel i lördags en BMX så vi har tränat en hel del på cyklandet. Vi köpte denna cykel utan stödhjul så det blir ett passande då han inte riktigt har grepp på det än.
Jag tog en ätardag modell mindre igår lördag och njöt lite extra av god mat men inget grisande :) Arnold classic gick ju i helgen och givetvis så har jag följt tävlingarna på webben och det gav en liten extra motivationskick inför veckan.
Idag ville William grilla korv så vi cyklade iväg till affären och köpte korv och bröd och bjöd  in Williams kompis Olle som även är vår gudson.
Nu är jag som sagt taggad för ytterligare en vecka med strikt diet och hård träning.
Ha en bra vecka alla och glöm inte att gå in på http://www.sportkost.se/ för deal of the day och alla andra fantastiska erbjudanden.

JJ Johansson Team Olimp
Det som är kvar av huset som brann.. ledsamt!!!
Kimh grillar korv ( nej jag fick ingen blev kyckling istället)
Det viktigaste och mest värdefulla i mitt liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar