Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

torsdag 15 mars 2012

Kalifornien mitt andra hem.

Sitter här och tittar på resa till Los Angeles och känner en otrolig längtan att åka dit igen.
Saknar familj och vänner som jag har där borta och känner att det är dags att åka och hälsa på.
Idag för 5 år sedan så friade jag till min Kimh just i Kalifornien och William låg i Kimhs mage, tänka sig att 5 år redan passerat sen jag gick ner på knä och ställde frågan. Hade planerat allt i minsta detalj, spenderade massa tid med att lära mig om diamanter och vad som skiljer olika stenar åt för att kunna köpa en så fin ring som möjligt. Jag skulle fria till henne vid havet i Pismo beach men den dagen var det så jäkla dimmigt så det blev inte alls som jag tänkt mig. Jag åkte runt till massa olika stränder för att slippa undan dimman och få till rätt stämning men till slut så gav jag upp och åkte och köpte lite färska jordgubbar och åkte hem till vårt hus.
Huset som min vän äger ligger på en privat golfbana och har utsikt över havet så det är väldigt vackert. När vi kom hem så lättade dimman och solen kom fram och det slutade med att jag friade där i trädgården istället.
I år så hade vi tänkt åka dit så det är snart dags att börja leta flygbiljetter på allvar. William är riktigt laddad att åka till Disneyland och hälsa på Musse pigg och gänget och jag är riktigt laddad på att åka och äta en massa god skräpmat. Jag älskar Usa och särskilt Kalifornien och känner mig verkligen hemma där. Jag flyttade ju dit när jag var 16år som utbytesstudent och fick vänner för livet. Jag  brukar åka till Usa åtminstånde vart annat år vilket innebär att det är dags i år igen.

Ytterligare en vecka på diet är snart avklarad och jag tycker att formen blir bättre hela tiden.
Det har verkligen släppt en hel del nu denna vecka trots att jag höjt kalorierna lite. Jag körde armar idag och fick riktigt bra tryck och var ganska vaskulär. Om ni vill prova något som ger tryck i gymmet så kan jag rekommendera Olimps AAKG- Extreme den är riktigt bra. Något som jag själv inte har prövat men hört mycket positivt om är Craze som ni givetvis hittar på http://www.sportkost.se/

Bjuder på en bild på mig och mina hjärtan när vi har pizza picnic på south beach i Miami.


JJ Johansson Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar