Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

torsdag 26 januari 2012

Sjuk och ynklig

Då har tyvärr även jag gått och blivit förkyld och krasslig. Jag brukar sällan vara sjuk men denna gång kom min son William hem med några värstingbaciller från dagis och det stod inte ens jag emot.
Är ju i stort sätt aldrig hemma från jobbet heller men idag blev jag hemma, dock inte pgr av att jag är sjuk utan för att William hade studiedag idag. Blev en mysig dag med min prins som spenderades i Linköping.Vi lunchade med Williams farmor och sedan bar det iväg till leksaksaffären för att spendera lite pengar. William ville ha en riddarhjälm och ett svärd och han hade med sig sin egen plånbok idag då jag försöker lära min 4 åring att man inte kan få allt man ser utan ibland måste man spara till det själv. William får en peng för att städar sitt rum och den lägger han i sin plånbok och idag räckte det till hjälm och svärd och han var nöjd.
Min son är mitt allt och jag vill köpa allt han pekar på men det funkar ju inte riktigt så, viktigt att lära sig att ha respekt för pengar redan från början. Avslutade den mysiga dagen med lite gott fika.

Ha det bra
JJ Johansson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar