Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

fredag 20 januari 2012

Fredag och veckan har nått sitt slut.
Har en så länge bara hunnit få in två pass denna vecka.
Bröst ,axlar och ben är avklarat så då återstår Rygg, traps och armar.
Har varit hemma och tagit hand om min sjuka son denna vecka så det har varit en riktig slappar vecka med en hel del lirande på playstation. Min son är bara 4 år men grym på tv spel och får ständigt hjälpa sin pappa som inte kan haha. I onsdags fick jag hem en ny sändning från Olimp och http://www.sportkost.se/ som bestod av Protein, kreatin, vitaminer och ett nytt Olimp bälte (kanske var dags för ett nytt, har nämligen haft samma sedan jag började träna för så där en 15 år sedan). Det som tyvärr saknades i sändningen var Nanox Isolox de absolut godaste barsen jag ätit. I normala fall tycker jag bars är ganska torra att äta men Nanox har verkligen lyckats med sina bars och min favorit är kokos smak. Rekomenderar alla att köpa dessa http://www.sportkost.se/Bars--Drickor/bars/Isolox-Protein-Bar.htm de är perfekta som snacks till kaffet.
Nu ska jag ladda för ett hårt rygg pass då rygg är något jag kommer prioritera i år.
Önskar alla en trevlig helg.

JJ Johansson Team Olimp




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar