Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

onsdag 18 januari 2012

Något jag aldrig trodde om mig själv, jag har en blogg!!

Mitt syfte med denna blogg är att kunna dela med mig lite av min kunskap och mina erfarenheter gällande träning och kost samt kunna pusha lite för mina sponsorer Olimp och Sportkost. Under årens lopp så har jag givetvis ätit en mängd olika kosttillskott med varierande framgång och jag som många andra letade efter kosttillskott som inte kostade skjortan. Som uttrycket lyder, Man får vad man betalar för!! Vet inte hur många gånger jag köpt billiga varianter av protein, bcaa osv. som smakat illa och fått magen i uppror.
Jag är extremt kräsen gällande smak på kosttillskott och ofta har jag fått dricka proteindrinkar hulkandes vid diskhon då risken att få spotta ut det har varit överhängande. 2010 Tävlande jag på Luciapokalen och det var där jag kom i kontakt med Johannes Eshak på Olimp Sports Nutrition. I slutet av december damp ett sponsor kontrakt ner i brevlådan och stolt blev jag en i Team Olimp med sponsring av dem och Sportkost.
Under hela 2011 så använde jag mig regelbundet av Olimps produkter och wow vilken skillnad det blev, Smaken var kanon så inget mer hulkande, ingen ostabil mage och kvalitén talade för sig själv genom de 5kg musklerna jag lyckades addera till min fysik. Hur kan jag då veta att det var kosttillskotten som var anledningen till mer muskler? Jag hade samma upplägg under 2011 som jag hade 2010. Jag förändrade inget i träningen, inget i kosten, jag förändrade helt enkelt ingenting förutom att jag regelbundet åt Olimps kosttillkott. Jag vägde på Luciapokalen 2010 ca 83kg och på Sm och Nordiska mästerskapen 2011 vägde jag ca 88kg. Jag kan nu stolt informera att jag skrivit på för ytterligare två år med Olimp och Sportkost och är givetvis mer motiverad än någonsin.

JJ Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar