Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

söndag 31 augusti 2014

Ett års jubileum på Gymgrossisten i Örebro.

Det har redan gått ett år sedan jag var i Örebro och deltog i öppnandet av Gymgrossistens butik som drivs av Johannes Eshak. I helgen firades jubileum dagen med rabatterade priser och jag var där och representerade Olimp. På plats fanns även min team kompis Albin som snart kliver upp på scen både i Norge och här i Sverige. Jag och frugan minglade runt i butiken och passade även på att utforska Örebro's shopping. Johannes och hans medarbetare har skapat en väldigt trevlig butik där man känner att man får uppbackning i både sortiment och kunskap från personalen. Det finns ett bra utbud av Olimps produkter och om det är något ni saknar så tar säkert Johannes hem det åt er.
Med Mr. Albin som kommer att visa upp en massiv fysik med djupa cuts på scen inom några veckor!
The big boss Johannes "Batman" Eshak
Nej jag står inte på knä, jag är kort helt enkelt:)
Kaffe häng med frugan.
William hade gjort lite efterätt till oss när vi kom hem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar