Om mig

Namn: Jerker"JJ"Johansson Längd: 172cm Tävlingsvikt: 88kg Familj: Kimh, William och hundarna Samson och Ruffis. Sponsorer: Swedish supplements Gymbolaget

tisdag 7 oktober 2014

Spanien, SM helgen samt lite övrigt.

Det är galet vad tiden skenar iväg.


Har haft fullbokat schema ända fram till SM och tyvärr inte haft tid för att uppdatera.
Vad har jag/vi i familjen styrt med då?
Den 15 September for vi iväg på en resa till Spanien med våra nära och kära vänner familjen Spång.
Familjen Spång/Ohlsson blev nämligen bara familjen Spång i Spanien där Fredrik och Jenny bytte ringar på stranden och kan nu titulera sig Mr and Mrs Spång. Vi hade en helt fantastisk vecka tillsammans i staden Nerja som ligger ca 6 mil utanför Malaga. Det blev träning, sol och bad och detta är ett ställe jag gärna åker tillbaka till.


SM gick av stapeln i helgen som var och wow vilken helg det blev.
Otroligt roligt att mingla runt och träffa folk och att man sedan fått äran att coacha otroligt duktiga Therese Svedbom (team olimp) som kom in knivskarp och lyckades knipa silver medaljen med endast ett ynka poängs skillnad från guld var riktigt kul. Allt klaffade i laddningen och Tessan var fyllig, muskulös och i en grym form. Hon verkligen sken som en sol på scen och hon kunde lika gärna slutat som segrare. Som grädde på moset så blev Tessan uttagen till landslaget för att representera Sverige på VM i Kanada.


Olimp var på plats och de flesta i Team Olimp också. Vilket gäng vi är både på scen och av scen.
Jag jobbade lite i montern på söndagen och vi har verkligen hur kul som helst.


Mr. Nober och Mr. Albin från Olimp ställde bägge upp i -90 och wow vilken klass!!! Nober tog ett solklart sm guld och vann även overallen. Albin var köttig och hård och lyckades knipa bronset, stort grattis grabbar ni var grymma.


Jag lämnade i söndags Västerås och sm med väldigt mycket inspiration och är enormt motiverad till att göra vad som krävs för att förbättra mig till nästa tävling.
Denna vecka la jag om kosten och höjde upp mig ganska rejält i kalorier och kommer att förändra även träningen en hel del. Jag kommer uppdatera er hur detta går.




JJ Johansson
Team Olimp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar